31.01.2014

Liebster Award



 

Zostałam nominowana do Liebster Award już po raz drugi, tym razem postanowiłam się w to pobawić. Dziękuję bardzo  Astorii za to wyróżnienie :)

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


1. Jaka jest Twoja ulubiona książka i za co ją tak kochasz?
Hm, mówią, że zapytanie o ulubioną książkę to jak zapytanie matki o ulubione dziecko :) I tak właśnie jest też w moim przypadku, nie potrafiłabym wybrać tej JEDNEJ, raczej jedną z ulubionych. "Wolałbym żyć" Thierrego Cohen'a, ponieważ skłania do zastanowienia się nad swoim życiem i zainicjowania jakiś zmian, rozbudza emocjonalnie i nie pozwala się oderwać nawet na chwilę.
2. Jaką porę roku uwielbiasz i dlaczego?
Zimę, ponieważ świat w śniegu wygląda niesamowicie pięknie. 
 3. Czy masz jakiegoś bohatera książki/filmu, z którym się utożsamiasz?
Spencer, Pretty Little Liars

4. Jakiej cechy charakteru w sobie najbardziej nie lubisz?
Wszystko musi być dla mnie logiczne, podczas gdy niektóre rzeczy po prostu takie być nie powinny. Oglądając film czy czytając książkę, doszukuję się nieścisłości w fabule (najczęściej są to pierdoły) zamiast zwyczajnie cieszyć się akcją.
5. Jaka jest Twoja największa zaleta?
Potrafię słuchać.
6. Skąd pomysł na taką tematykę bloga?
Sama nie wiem, to jedna z tych historii, która nagle wpada do głowy i się tam zagnieżdża.
7. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Chojrak Tchórzliwy Pies
8. Chciałabyś wydać swoją własną książkę, a jeśli tak to o czym by ona była?
Chciałabym, to wręcz moje największe marzenie, aczkolwiek wątpię, żeby kiedykolwiek się spełniło. O czym by była? Na pewno o czymś, co ma znaczenie. Co wpływa na życie ludzi, składnia do refleksji i pobudza do działania.
9. Z jaką sławną osobą chciałabyś się spotkać?
Z Zinedinem Zidanem.
10. W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
Hiszpania, Madryt.
11. W jakiej epoce chciałabyś się znaleźć na jeden dzień?
W XX-leciu międzywojennym :) 

 *
Moje nominacje:
Nie nominuję 11 blogów, a jedynie tych, którzy według mnie na to zasługują :) 

1. Co jest Twoją największą inspiracją przy pisaniu? 
2. Jakiego typu komentarze dają Ci największą motywację?
3. Na co najpierw zwracasz uwagę przy poznawaniu nowych ludzi?
4. Czy bohaterowie Twojego opowiadania są odzwierciedleniem osób z Twojego życia?
5. Jaki jest Twój ulubiony smak czekolady?
6. Ulubiony gatunek książek?
7. Czego nie może zabraknąć w Twoim pokoju? 
8. Jakie są/były Twoje najczęstsze oceny z wypracować z polskiego?
9. Od jak dawna blogujesz?
10. Czy masz zwierzątko? Jakie?
11. W jakiej książkowej historii chciałabyś się znaleźć? 

Pozdrawiam cieplutko :* 

1 komentarz:

  1. WOW! Nie mogłaś napisać pod rozdziałem? Ale i tak baaardzo, baaardzo, baaardzo DZIĘKUJĘ :* Wkońcu trafiłam na wpis :D
    Bawię się w to! Tylko niedawno nominowano mi drugiego bloga i teraz nie mam kogo ja nominować :D Ale coś się wykombinuje...chyba... Jeszcze raz Dzięki!!! I pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń